האוטו נוסע פחות? המצב הכלכלי מקשה? הגיע הזמן לשינוי תפיסה בביטוח רכב

עד לפני מספר חודשים, רוב צרכני ביטוח הרכב לא הקדישו מחשבה יתרה למוצר הבסיסי הזה, ועסקו במרדף אחרי הנחות ומבצעים, בלי להסתכל פנימה לתכולות. הכל נראה ברור וסגור. קנייה מהירה במחיר מבצע נחשבה להישג צרכני.

אבל המצב השתנה ב-180 מעלות, ולפתע עולם ביטוח הרכב מתגלה כמורכב וגמיש הרבה יותר ממה שחשבנו. אנשים "אשכרה" בודקים תכולות ולא רק משווים מחירים.

הסיבה למהפך הדרמטי בזירת ביטוחי הרכב היא, כמובן, משבר 'הקורונה' שמשנה סדרי עולם ואורחות חיים. בתחום הרלוונטי ניתן לזהות שתי מגמות בולטות: כלי הרכב נוסעים פחות, ותודעת החיסכון גוברת בכל תחומי החיים.
מגמות אלה משפיעות על המודעות של צרכני הביטוח לאפשרויות השונות שמציע ביטוח הרכב, במיוחד הביטוח המקיף.

מהן האפשרויות לחיסכון בעלויות ביטוח הרכב?

  • ביטוח רכב לפי קילומטר
    הרעיון הוותיק קפץ לפתע למרכז הבימה, ומרבית חברות הביטוח כבר מציעות תוכניות הכוללות תחשיב קילומטרים בתמחור הפוליסה.
    ככל שהפתרון הוא הגיוני ומפתה, הוא מתאים רק לחלק מצרכני הביטוח – בעלי רכבים שנוסעים מעט, רכב שני במשפחה, רכבי פנאי, ולנהגים צעירים המשתמשים ברכב בזמנים קצובים.
    אל תמהרו לקפוץ על "המציאה" לפני שבדקתם שהיא באמת משתלמת לכם.
  • ויסות דמי השתתפות עצמית
    שיטה זו אינה משפיעה על המחיר הכולל של הביטוח, אלא על הפרמיה החודשית; רוצים לשלם פחות בכל חודש? הגדילו את ההשתתפות העצמית. זה כמובן עובד גם בכיוון ההפוך.
  • בניית סל כיסויים אישי
    זו הדרך היעילה ביותר להבטיח לעצמכם את הביטוח הנכון במחיר הטוב ביותר. נקודת המוצא היא ביטוח החובה, שבלעדיו אסור לנהוג ברכב, וכיסוי הבסיס בביטוח המקיף לנזקי תאונה, גניבה, אש וכד'.
    מכאן ואליך הכל פתוח וגמיש לחלוטין; ניתן לבחור כיסויים בהתאם לצרכים, למאפייני השימוש ברכב, וליכולת ההחזר.
  • להמשיך לחפש הנחות ומבצעים
    אלה ימשיכו להיות איתנו. אז אחרי שבניתם לעצמכם את מערך ההגנה הביטוחית הנכון, אפשר לחפש את הדיל הטוב ביותר. זה תמיד טוב.

המסקנה העיקרית והחשובה ביותר היא, לא להתייחס אל ביטוח הרכב כמו בעבר, אלא להקדיש זמן ומחשבה, כמו שאתם עושים בביטוחי בריאות.
אנחנו בקבוצת כנען עובדים עם 6 חברות ביטוח שונות ובכל חברה עד 8 מסלולי ביטוח שונים . התקשר אלנו לקבל את ההצעה הטובה ביותר