הזמנתם נסיעה לחו"ל? הנה למה חשוב שתרכשו כבר עכשיו ביטוח נסיעות לחו"ל

אין ספק שנסיעה אישית או משפחתית לחו"ל היא חוויה מרגשת ומעשירה, בעיקר כזו שתוכננה מספיק זמן מראש וכוללת מגוון אטרקציות ויעדים מעניינים וחדשים.

יחד עם זאת , נסיעות בכלל, ונסיעות הכוללות אטרקציות וספורט אתגרי בפרט, טומנות בחובן סיכונים פוטנציאליים שיכולים להוביל להוצאות כספיות בלתי צפויות, וכשזה מתרחש בארץ זרה מדובר באירוע לא נעים במיוחד.

ביטוח נסיעות לחו"ל מיועד להגן עליכם בזמן השהיה במדינה אחרת, ולתת מענה כספי במצבים כגון: הוצאות רפואיות הנובעות מתאונה, מחלה, וכן פיצוי כספי במקרה אובדן רכוש ועוד.

אילו כיסויים עיקריים כלולים בביטוח הנסיעות?

  1. כיסוי רפואי מקיף: כיסוי זה מספק בעצם מימון כספי למקרה בו יש צורך בטיפול רפואי דחוף שאירע במהלך השהייה בחו"ל, לדוגמא ניתוח, ו/או פינוי רפואי בחזרה לארץ.

בעצם מרגע שעזבתם את הארץ הכיסוי הרפואי הניתן במסגרת קופות החולים וחוק הבריאות הממלכתי, אינם תקפים עוד, ולכן יש צורך לרכוש כיסוי באופן פרטי.

  1. כיסוי עבור בעיות רפואיות קיימות: במידה ואתם סובלים מבעיה רפואית/ או מחלה כרונית, תוכלו לרכוש כיסוי למימון הוצאות הקשורות לבעיה זו שהחלה טרום נסיעתכם לחו"ל.

שימו לב כי חובה עליכם, כבר בעת רכישת הביטוח, לדווח על הבעיה הרפואית הקיימת, ולרכוש כיסוי עבורה, אחרת לא תהיו מבוטחים על הוצאות רפואיות הנובעות ממנה.

  1. פיצוי על אובדן או גניבת רכוש: כאן מדובר בקבלת פיצוי כספי למקרה שתאבדו או שייגנב לכם בחו"ל רכוש אישי כגון: מזוודות, כסף מזומן, כרטיסי אשראי ומכשירים אלקטרוניים. אין ספק שמדובר באירוע לא נעים, אך כאשר תקבלו כסף לרכוש מכשירים / בגדים חדשים במקום הקיימים הדבר בהחלט מעודד וממתיק את הגלולה המרה.
  2. ביטול או קיצור נסיעה: כיסוי זה יספק לכם פיצוי במקרה שנאלצתם לבטל או לקצר את הנסיעה בשל נסיבות בלתי צפויות כמו מחלה, תאונה או מקרה חירום משפחתי.

מאז שנת 2020, הכיסוי כולל גם החזר בגין ביטול או קיצור נסיעה עקב קורונה.

שימו לב כי ברוב חברות הביטוח תהיו זכאים לפיצוי רק במקרים בלתי צפויים, ומעטות החברות המאפשרות הרחבה גם למקרה של ביטול הנסיעה מכל סיבה- גם אם ביטלתם את הנסיעה רק כי התחרטתם…

כמו כן, רכשו את הביטוח כבר ברגע בו הזמנתם את הנסיעה, כדי להיות זכאים להחזר במקרה של ביטול או קיצור הנסיעה, אל תחכו לרגע האחרון!

ביטוח נסיעות לחו"ל דרך סוכן ביטוח או דרך חברת כרטיסי האשראי שלכם?

ניתן לרכוש ביטוח נסיעות דרך סוכן הביטוח או דרך חברת האשראי בה נמצא כרטיס האשראי שלכם. קיימים הבדלים בין שתי האפשרויות ויש לקחת אותם בחשבון, כאשר הבדל מרכזי הוא במחיר: העלות דרך חברת האשראי מוזלת מאד ולעיתים אף מוצע הכיסוי בחינם, אך מצד שני צריך לקחת בחשבון שהכיסוי מצומצם ואינו כלל אירועים משמעותיים, הוא מוגבל בזמן, ובעת הצורך ומימוש הפוליסה תיאלצו להיעזר בנציגי שירות זרים ומתחלפים.

לפניכם ריכוז חלק מההבדלים :

ביטוח נסיעות פרטי ע"י סוכן הביטוח

ביטוח חינמי דרך חב' אשראי

הביטוח תקף לכל בני המשפחה

הביטוח תקף רק לבעל כרטיס האשראי

הביטוח תקף לכל תקופת הנסיעה

הביטח תקף עד ל5 ימים בלבד

כולל הרחבות כגון: ביטול/ קיצור טיסה (בתוספת תשלום) , החמרת מצב רפואי קיים, הרחבה להריון / ספורט אתגרי.

אינו כולל הרחבות

שירות אישי עי' סוכן הביטוח במקרה של תביעה והפעלת הפוליסה בחו"ל

שירות ע"י נציגי שירות של חברת האשראי

הגעתם לגיל שאפשר להתחיל לטייל בעולם?- שימו לב:

אם אתם קרובים או עברתם כבר את גיל הפרישה, ונסעתם לחו"ל, אתם כבר יודעים כי התעריף לכיסוי הביטוחי יקר במאות אחוזים ביחס לגילאים צעירים יותר מ2 סיבות: האחת נובעת מהגיל המבוגר בו עולה ההסתברות לקרות אירוע רפואי, והשניה נובעת מכך שהצהרת הבריאות שאתם ממלאים, כנראה אינה נקיה וישנן הצהרות על בעיות רפואיות כאלו או אחרות, וכפועל יוצא מכך שוב- הפרמיה לביטוח יקרה מאד.

אנו ממליצים לכם לא להתייאש, ולעשות סקר שוק מקיף, פנו לקבל הצעות מחיר ממספר גורמים ולבצע השוואה במחיר, אך גם בכיסויים הכלולים בפוליסה, שכן אין כל טעם בפוליסה זולה יותר שאינה מכילה כיסויים חשובים כגון: החמרת מצב רפואי.

שורה תחתונה:

הזמנתם כרטיסי טיסה לחו"ל? נהדר, כעת זכרו לדאוג לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל, אל תחכו לשבוע לפני הנסיעה, אם תעשו זאת לא תהיו מוגנים במקרה של ביטול או קיצור הנסיעה ולא תהיו זכאים לכל החזר בנושא.

 אנו בכנען נשמח לתת לכם ולבני משפחתכם מענה מקצועי על ידי המומחים שלנו לביטוח נסיעות לחו"ל, ולהתאים לכם את הפוליסה עם ההרחבות הספציפיות המתאימות לכם ולאופי הנסיעה לינק השארת פרטים