תכננתם נסיעה לחו"ל ונאלצתם לבטל? אל דאגה- ביטוח ביטול נסיעה מכל סיבה יחזיר לכם כסף!

נסיעה וטיול אישי או משפחתי לחו"ל היא אחת החוויות והרפתקאות המרגשות בחיינו: אנו משקיעים שעות רבות בתכנון הנסיעה, היעד, האטרקציות שנבצע במהלך הטיול וממש סופרים את הדקות עד להגעת היום המיוחל.

אך בחיים, כמו בחיים, עלינו להיות מוכנים גם למצבים בלתי צפויים שעלולים להתעורר, החל מאירוע רפואי טרום הנסיעה או במהלכה ,אובדן מזוודות, אובדן טלפון נייד בחו"ל ועד מקרים בהם נחליט בעצמנו וביוזמתנו לדחות או לבטל את הנסיעה מסיבה כזו או אחרת.

ביטוח נסיעות לחו"ל

מדובר בביטוח שנרכש טרום הנסיעה לכיסוי בזמן השהיה בחו"ל, הביטוח כולל מענה ל2 נושאים עיקריים:

  1. מימון הוצאות כספיות הנובעות מאירועים רפואיים: מרגע עזיבת הארץ, שירותי הרפואה הציבורית, המסופקים באמצעות קופות החולים, כבר אינם בתוקף, מה שאומר שעלויות כגון ביקור בבית חולים, אשפוז, רכישת תרופות בחו"ל יחולו על הנוסע שייאלץ לשלם מכיסוי סכומים נכבדים שיכולים לנוע בין מאות דולרים ועד כמה אלפי או עשרות אלפי דולרים.

 

  1. כיסויים נוספים: על רובד הבסיס הנ"ל ניתן להוסיף כיסויים שיבטחו גם הוצאות נוספות הנובעות ממקרים כגון: עלויות רפואיות הקשורות בהריון, איתור וחילוץ, ביטוח הכבודה והמטען.

 

במסגרת הכיסויים הנוספים ניתן לרכוש ביטוח ביטול/ קיצור נסיעה אך יש לקחת בחשבון שכיסוי זה ידאג לשלם לכם החזר הוצאות ביטול הנסיעה רק במקרה של ביטול או קיצור שנובעים מאירוע רפואי בלתי צפוי שאירע רק לכם, ולא כולל ביטול עקב אירוע רפואי לקרוב משפחה או לביטול הנסיעה מכל סיבה אחרת.

ביטוח ביטול נסיעה מכל סיבה

מרגע הזמנת הנסיעה וכרטיסי הטיסה, קיים פתח לאירועים שונים אשר יכולים לגרום לנו לבטל את הנסיעה: החל ממצב רפואי של קרוב משפחה ועד חרטה שלנו לגבי יעד הנסיעה או אפילו מציאת דיל אטרקטיבי יותר, לאותו יעד ,באמצעות חברת תעופה אחרת.

במקרה שכזה, ניאלץ לשאת בעצמנו בתשלום עלויות הביטול, הן מצד חברת התעופה והן מצד בתי המלון שהזמנו, ושלא נדבר על כרטיסים שרכשנו להופעה או למשחק בחו"ל ועבורם לא נקבל שום החזר -אלא אם נצליח למכור אותם ברשת.

כיסוי ביטוח ביטול טיסה מכל סיבה– מכסה הפסד כספי שנגרם למבוטח, עקב תשלום דמי ביטול לספקי התיירות ולחברת התעופה, כיסוי זה מתייחס לכל אירוע ולכל סיבה שבגללה ביטל המבוטח את הנסיעה, והכי חשוב : המבוטח לא חייב שום הסברים לחברת הביטוח לגבי סיבת הביטוח או המצאת מסמכים התומכים בכך.

עד כדי כך פשוט: ביטלתם? קיבלתם בחזרה כסף מחברת הביטוח!

 מתי כדאי לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל- כולל הרחבה לביטול נסיעה?

פעמים רבות אנשים נזכרים כיום או יומיים לפני מועד הטיסה לפנות אל סוכן הביטוח ולרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל, יש אף כאלו הרוכשים את הביטוח רק בהגעתם לדלפקי שדה התעופה.

את ביטוח נסיעות לחו"ל כדאי ומומלץ לרכוש ברגע הזמנת הנסיעה, וזאת על מנת להיות מבוטחים בכיסוי ביטול נסיעה עקב מצב רפואי של מזמין הנסיעה (הנוסע) ו/או מכל סיבה שהיא.

כדאי שתדעו כי אין קשר בין מחיר הביטוח למועד בו תרכשו אותו: העלות תהיה אותה עלות- ולכן כדאי ומומלץ כבר בעת תשלום כרטיסי הטיסה לדאוג לרכוש את ביטוח הנסיעות לחו"ל שיכלול הרחבה לביטול נסיעה- וכך תהיו בראש שקט לגבי הזמן שנותר עד לנסיעה.

בנוסף: כדי להיות זכאים להחזר מחב' ביטוח עליכם לרכוש את הכיסוי בתוך 15 יום מיום רכישת הנסיעה ובתנאי שנותרו לפחות 7 ימים לנסיעה.

למה זכאים במקרה של ביטול נסיעה מכל סיבה?

תנאי הזכאות תלויים בכיסוי הספציפי אותו מציעה חברת הביטוח, ובמקרה של ביטול נסיעה יקבל המבוטח החזרים של 80% מסכומי הכסף ששילם בגין הביטול, כולל הוצאות נלוות כגון:

  • ביטול חבילת נופש שהוזמנה (טיסה ומלון)
  • ביטול כרטיס טיסה מישראל
  • ביטול השכרת רכב
  • ביטול כרטיסים להופעות בחו"ל
  • ביטול כרטיסים לאירועי ספורט בחו"ל
  • ביטול שייט מישראל

ההחזר יהיה עד לתקרת סכום הביטוח שרכש המבוטח בפוליסה, כאשר התקרה עומדת על 20 אלף דולר.

הכיסוי תקף מרגע הזמנת הטיסה ועד יציאתכם מגבולות הארץ והוא כולל ביטול ביוזמת הלקוח אך לא כולל החזרים במקרה של ביטול עקב כוח עליון או ביטול ביוזמת ספק התיירות.

כמו כן, כפי שנאמר, מטרת הכיסוי הוא להשיב למבוטח הוצאות ששילם בפועל עקב ביטול הנסיעה, ולא על מנת ליהנות מסכומים נוספים, ולכן במידה ויהיה המבוטח זכאי עקב הביטול, לתשלום מלא מגורם שלישי כמו חברת התעופה ובית המלון- לא יהיה זכאי להחזר נוסף מהפוליסה.

 בשורה התחתונה:

בין אם אתם לפני או אחרי תכנון נסיעה לחו"ל, חשוב שתזכרו לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל הכולל כיסוי לביטול נסיעה מכל סיבה.

עשו זאת כבר מרגע הזמנת כרטיסי הטיסה, וכך לא תשכחו ותהיו מוגנים גם במקרה שתחליטו לבטל את הנסיעה. כיסוי זה מהווה את החופש לבטל ולא לנסוע "בכוח" גם כשפחות מתאים לכם עקב אירוע כזה או אחר, או סתם כי החלטתם לדחות את הנסיעה.

אנו בכנען נשמח לתת לכם ולבני משפחתכם מענה מקצועי על ידי המומחים שלנו לביטוח נסיעות לחו"ל, ולהתאים לכם את הפוליסה עם ההרחבות הספציפיות המתאימות לכם ולאופי הנסיעה.

להשארת פרטים לחצו כאן.