הרכב נגנב או תקוע ? פיצוץ בצנרת ?

אנחנו כאן כדי לקשר אותך עם מי שיכול לעזור, גם כשהפוליסה לא ממש מול העיניים.

בשעות העבודה (ימים א'-ה' בין השעות: 08:00-16:00) עומד לרשותך שרות הלקוחות שלנו בטל. 03-7688400 (רב-קווי). מוקד חירום בכל שעה אחרת: טל. 03-7688400.

בכל שעות היממה, כל ימות השנה (למעט יום כיפור) ניתן לפנות לספקי השרות שלנו.

כל אחד מהם נבחר בקפידה וישמח לסייע לך (בכפוף לתוקף ולתנאי הפול).

רגע לפני שמתקשרים, כדאי לשים לב לנקודות הבאות:יסה שברשותך

גניבת רכב
במקרה של גניבת רכב, יש לדווח למשטרה ולהמציא אישור משטרה על גניבת הרכב. חשוב לציין במשטרה אם תעודת החובה היתה ברכב ו/או שמפתחות הרכב נגנבו מהבית לצורך גניבת הרכב ו/או פריטים אישים שהיו ברכב ונגנבו יחד איתו. פרטים אלה חייבים להופיע באישור המשטרה.

כמובן שאת כל הפרטים האלה יש לדווח למשרדינו, באופן המהיר ביותר.

תאונת רכב

  • במקרה תאונה חלילה, בה מעורב רכבך, יש לרשום את הפרטים הבאים:
  • פרטי המכונית והנהג המעורבים בתאונה (ברכב האחר).
  • תעודת זהות של הנהג/בעל הרכב.
  • פרטי סוכן/חברת הביטוח והפוליסה.
  • סוג ומספר הרכב.
  • מקום התאונה.
  • תאריך ושעה מדוייקים.
  • כל מידע נוסף/עדות היכולים לסייע.

במידה ויש פצועים בתאונה, יש לדרוש מהשוטר המגיע למקום התאונה את פרטיו והודעת המשטרה, פרטי תחנת המשטרה ומספר היומן.

חשוב ! אין למסור הודאה באשמה בכתב או בע"פ לנהג המעורב איתך בתאונה.

יש להודיע לנו באופן המהיר ביותר ואנו נשלח שמאי.